wtorek, 16 czerwca 2009

nie miała baba kłopotu to poszła na randkę :)

...a miała być posucha, postny rok i co jeszcze sama nie wiem a tu bęc i dupa
jak po lodzie, jadę na piętach i czekam tylko kiedy się poobijam
to się nigdy dobrze nie kończy przecież...

a jednak..

myślę o Tobie... wiesz?
uśmiecham się.. dziękuję
sama jeszcze nic nie wiem
nic nie rozumiem
gdy iskry idą przy muśnięciu dłoni
gdy gubię się w słowach kiedy zaglądasz mi w oczy
sama już nie wiem...
wariuje? czy to jest to? jak się nazywa to co właśnie czuję?
ja szczęśliwa? być nie może :D

Goodnight, my someone, goodnight....

6 komentarzy:

  1. :) jeden jest plus, że w poprzednim szablonie za cholerę nie mogłem zamieszczać komentarzy, bo mnie "wyrzycało i ciemność widzę, ciemność widzę. Teraz jestem przytłoczony info, ale :)

    do rzeczy:
    ja stary człowiek jestem:) ale raduję się Twoim UŚMIECHEM:))))))))

    OdpowiedzUsuń
  2. a nawet nie wiedziałam - jakieś komentarze czasem się trafiały więc myślałam, że działa ;)
    tak ja wiem - nadmiar widgetów ;)

    Dziękuję :) nie wiem na jak długo zagościł ale cieszę się chwilą ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciesz się, chwilę SĄ - BYWAJĄ NAJPIĘKNIEJSZ

    :) sTARY DZIAD:)

    OdpowiedzUsuń
  4. nie no faktycznie straaasznie stary to może ja na Pan będę?

    to ja chciałam Panu bardzo podziękować za miłe słowa :))

    OdpowiedzUsuń
  5. I niech trwają :) ... te muśnięcia , lekka-niepewność i uśmiech :)

    OdpowiedzUsuń