niedziela, 17 stycznia 2010

książkowo

chciałam się podzielić odkryciem
dla mnie nowym, dla innych może niekoniecznie
Autorka: Katarzyna Michalak
Tytuł: "Poczekajka" (część II: "Zachcianek" - to dopiero czytam)

no coś pięknego, dawno żadna książka mnie tak nie wciągnęła ( nawet te wampiry nieszczęsne nie wywołały takiej niemożności odłożenia na chwile)
śmiałam się na głos w tramwaju - konsternacja współpasażerów przepiękna - dobrze, że pogotowia z kaftanikiem nie wezwali :)
język świetny, książka lekka, miła i przyjemna - wywołała bardzo dużo łez ( te ze śmiechu a na koniec z ogromnego wzruszenia)

Część 3 na wiosnę.. kolejny mam powód aby wyczekiwać wiosny !

Autorka ma też swoją stronę, którą równie ciekawie się czyta.

A wracając do wampirów to za nabyłam drogą kupna w sieci kolejny zębate książki autorstwa Smith L.J. dokładnie, wszytskie 8 sztuk bo pamiętników 6 i 2 części Świata nocy.
Przez jakiś czas nie będą mogła marudzić, że nie mam co czytać ;)

3 komentarze:

  1. Brrrrrr... jakoś nie mogę się przekonać do wampirów:)
    Szablon cudny :)))

    OdpowiedzUsuń
  2. wampiry, wiedźmy, harrypottery itp od zawsze a przynajmniej od kiedy pamiętam.. Pierwszym który bardzo mi w pamięć zapadł był Wywiad z Wampirem, później Blade. Z książek to Nekroskop bardzo! Wielu, wielu po prostu nie pamiętam w tej chwili ale chłonęłam te opowieści zawsze.

    Cudny prawda! jeśli można się zauroczyć szablonem to to właśnie zrobiłam ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świat jest ciekawszy z nimi :)Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń