niedziela, 22 lipca 2012

żeby było miło :)

a zwłaszcza, żeby było wygodnie i dobrze się spało, nabyłam poduchę rogala:

PODUSZKA CIĄŻOWA -SUPER MAMI

do tego gratisowy wałeczek.
Przesyłka ekspresowa. Zamówiłam we wtorek, w czwartek przywiózł kurier. Poszewkę przeprałam i już w piątek wieczorem mogłam przeprowadzić pierwszy test :)


Śpi się cudownie. Mniej się podoba mojemu M, stwierdził, że się bezczelnie od niego odgradzam :)
A poducha mnie przytula nie robiąc przy okazji za grzejnik :p
Śpi się wygodnie, praktycznie poduszki stały się zbędne. Przy mdłościach i zgadze można się położyć trochę wyżej..
A rano doceniłam możliwość złożenia i oparcia się o nią. Do oglądania telewizji lub czytania w łóżku jest boska!

Polecam nie tylko ciężarnym bo to naprawdę świetna rzecz :)

1 komentarz:

  1. Nom skutecznie zabezpiecza przed dobieraniem się drugiego użytkownika powierzchni łóżkowej ^^

    OdpowiedzUsuń