czwartek, 15 września 2011

kulinarny plan na dziś

sernik od Kasi Michalak

sernik trzyminutowy - dlatego, że jest szybki i prosty i gdy nie mam chleba (a mam ser) to sobie go piekę



  • 0,5kg sera białego mielonego, 
  • 4-5 jajek, 
  • paczkę budyniu śmietankowego lub waniliowego, 
  • 3/4 szkl. cukru
  • pół kostki masła





przepis - 
wrzuć do miski 0,5kg sera białego mielonego, 4-5 jajek, paczkę budyniu śmietankowego lub waniliowego, 3/4 szkl. cukru i pół kostki masła - zmiksuj, przelej do tortownicy średniej, wstaw do nagrzanego do 170 stopni piekarnika na 40-50 minut, zrobione.


Zobaczymy co mi z tego wyjdzie i się podzielę - może nawet zdjęciem :) 




Zdjęcia nie zrobiłam bo nie zdążyłam tak się M rzucił na ciasto :) polecam bardzo dobre i szybkie :)) 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz