wtorek, 18 maja 2010

zagipsowana

Dziecko ze schodów spadło i zwichnęło racice

w gips wsadzili na minimum dwa tygodnie

Mój pierwszy gips ever a że późno było i już nie mogłam kupić lekkiego to mam to ciężkie białe coś! Ciężki jak cholera, jeszcze doba nie minęła a już z całego serca ustrojstwa tego nienawidzę! Wiem wiem, nie ma co narzekać bo mogłam złamać i zamiast na 2tyg mieć na 3 miesiące. To nie zmienia faktu, że wrrrr
...ale przynajmniej odpocznę i się wyleczę bo chora od tygodnia chodzę a pracować mogę zdalnie, nie? :) 

2 komentarze:

  1. Oj.
    Odpoczywaj.
    I pracuj woolniutko !

    OdpowiedzUsuń
  2. szybko się nie da - noga rozprasza:)
    za to sąsiedzi już chyba mają mnie dość - cały dzień skacze na jednej nodze i robię hałas - dopiero jutro będę miała kule...
    :)

    OdpowiedzUsuń